Emenda de Márcio Nunes destina R$ 380 mil para reformar Praça dos Nordestinos

Atendendo solicitação do vereador Patrik Pelói, o deputado estadual e secretário de Estado do Desenvolvimento Sustentável e do Turismo, Márcio Nunes, está garantindo para Goioerê, a destinação de R$ 380 mil para obras de revitalização da Praça dos Nordestinos.

A emenda foi solicitada pelo vereador, atendendo a várias solicitações de moradores, que clamam pela reforma da  praça por se tratar de uma área tradicional. “A Praça dos Nordestinos é um local onde grandes jogos e festivais acontecem. Há tempos, pessoas que frequentam o local, pedem por estas melhorias”, diz Patrik.

O vereador, que esteve na capital do estado na semana passada, disse que sabe que o município não tem condições econômicas para realizar a obra e por isso buscou ajuda do governo estadual. “Ao invés de solicitar ao prefeito Betinho, optamos pelo pedido da emenda ao deputado Márcio Nunes, que é um grande parceiro da nossa cidade”, citou.

Além de recursos para a revitalização da praça, o vereador também solicitou do deputado Márcio Nunes, verba para a compra de um caminhão para limpar fossa e também foi atendido.

 

Siga nossa página no facebook: facebook.com/gazetagoioere

E nosso Instagram: @gazetagoioere

Envie fotos, vídeos, denúncias e reclamações para a equipe da Gazeta Regional pelo WhatsApp (44) 3522-2537 ou entre em contato pelo (44) 3522-2537.

16 thoughts on “Emenda de Márcio Nunes destina R$ 380 mil para reformar Praça dos Nordestinos

  • 28/08/2021 em 03:25
    Permalink

    Wonderful article! This is the type of information that are supposed to be
    shared around the net. Shame on Google for now not positioning this publish upper!
    Come on over and visit my web site . Thank you =)

  • 30/08/2021 em 05:03
    Permalink

    Wow that was strange. I just wrote an extremely long comment but after
    I clicked submit my comment didn’t appear. Grrrr… well I’m not writing all that over again.
    Anyhow, just wanted to say great blog!

  • 31/08/2021 em 16:58
    Permalink

    I blog often and I truly thank you for your content.
    The article has truly peaked my interest. I’m going to take a note of your blog and keep checking for new details about once a week.

    I opted in for your RSS feed too.

  • 01/09/2021 em 13:11
    Permalink

    Hi there just wanted to give you a quick heads up.
    The text in your post seem to be running off the screen in Opera.
    I’m not sure if this is a format issue or something to do with browser compatibility but I figured I’d post to let
    you know. The style and design look great though! Hope
    you get the problem fixed soon. Many thanks

  • 02/09/2021 em 00:06
    Permalink

    It’s very trouble-free to find out any matter on web as compared to
    books, as I found this post at this web site.

  • 02/09/2021 em 12:35
    Permalink

    I am truly thankful to the holder of this web page who has shared this wonderful paragraph
    at at this time.

  • 04/09/2021 em 04:22
    Permalink

    Great information. Lucky me I ran across your blog by chance (stumbleupon).
    I’ve bookmarked it for later!

  • 05/09/2021 em 00:34
    Permalink

    Hello, this weekend is good in support of me, as this occasion i am reading this enormous educational post here at
    my house.

  • 05/09/2021 em 22:22
    Permalink

    Very good blog! Do you have any tips and hints for aspiring writers?
    I’m hoping to start my own website soon but I’m a little lost on everything.
    Would you suggest starting with a free platform like WordPress
    or go for a paid option? There are so many choices out there that I’m
    totally overwhelmed .. Any suggestions? Thanks!

  • 10/09/2021 em 20:08
    Permalink

    A person essentially help to make significantly articles I might state.
    That is the very first time I frequented your web page and so far?

    I amazed with the analysis you made to make this actual put
    up amazing. Wonderful task! quest bars http://bit.ly/3jZgEA2 quest bars

  • 12/09/2021 em 00:30
    Permalink

    magnificent issues altogether, you simply won a new reader.
    What might you suggest in regards to your put up that you just
    made some days ago? Any sure? scoliosis surgery
    https://0401mm.tumblr.com/ scoliosis surgery

  • 12/09/2021 em 02:45
    Permalink

    I used to be recommended this web site through
    my cousin. I’m now not certain whether this post is written via him as no one else realize such exact approximately
    my trouble. You’re amazing! Thanks! ps4 https://bit.ly/3nkdKIi ps4 games

  • 12/09/2021 em 05:49
    Permalink

    It’s appropriate time to make some plans for the future and it is time
    to be happy. I have read this post and if I could I want to
    suggest you some interesting things or advice.
    Maybe you can write next articles referring to this article.
    I want to read even more things about it! quest bars https://www.iherb.com/search?kw=quest%20bars quest bars

Deixe uma resposta

O seu endereço de e-mail não será publicado.