Novo bairro terá UBS de R$ 750 mil, diz prefeito

O novo bairro de Goioerê, projetado com 504 casas, que começam a ser construídas em janeiro do ano que vem, terá uma estrutura invejável, devendo contar com ginásio de esportes, CRAS e uma Unidade Básica de Saúde – UBS.
De acordo com o prefeito Betinho Lima, o recurso para a UBS foi garantido nesta semana, durante viagem à capital do estado. “Tivemos confirmado com o secretário Beto Preto. O governo do Paraná vai destinar R$ 750 mil para essa importante obra”, disse.
O novo conjunto habitacional está projeto para ser construído às margens da BR-272, próximo ao Parque de Exposições. “Será um bairro modelo, com galerias, pavimentação e toda a estrutura para garantir qualidade de vida aos moradores”, comenta o prefeito.
Além disso, Betinho diz que será construído lá a nova rodoviária da cidade. “Já estamos trabalhando nesse projeto e vamos construir ali uma rodoviária moderna, que garanta conforto aos usuários que ali vão embarcar e desembarcar”, destacou.

 

Siga nossa página no facebook: facebook.com/gazetagoioere

E nosso Instagram: @gazetagoioere

Envie fotos, vídeos, denúncias e reclamações para a equipe da Gazeta Regional pelo WhatsApp (44) 3522-2537 ou entre em contato pelo (44) 3522-2537.

15 thoughts on “Novo bairro terá UBS de R$ 750 mil, diz prefeito

  • 28/08/2021 em 07:50
    Permalink

    Thanks for sharing such a nice opinion, post is
    nice, thats why i have read it entirely

  • 29/08/2021 em 23:17
    Permalink

    Hello there! This is my first visit to your blog! We are a team of volunteers and starting a new project in a community in the
    same niche. Your blog provided us valuable information to work on. You
    have done a marvellous job!

  • 31/08/2021 em 18:56
    Permalink

    Stunning quest there. What happened after? Good luck!

  • 01/09/2021 em 10:18
    Permalink

    Fantastic post however I was wanting to know if you could write a litte more on this topic?
    I’d be very grateful if you could elaborate a little bit more.
    Thank you!

  • 02/09/2021 em 07:48
    Permalink

    You should take part in a contest for one of the greatest websites online.

    I most certainly will highly recommend this site!

  • 02/09/2021 em 15:14
    Permalink

    Wow, marvelous blog layout! How long have you been blogging for?
    you make blogging look easy. The overall look of your website is magnificent, let alone the
    content!

  • 04/09/2021 em 04:10
    Permalink

    Great beat ! I would like to apprentice at the same time as you amend your website, how could i
    subscribe for a weblog site? The account helped me a appropriate deal.

    I were a little bit acquainted of this your broadcast offered shiny clear concept

  • 04/09/2021 em 22:57
    Permalink

    Hello, i think that i saw you visited my site thus i came to “return the favor”.I am attempting to find things to enhance my web site!I suppose its ok to use a few of your ideas!!

  • 06/09/2021 em 01:52
    Permalink

    Hi there, I enjoy reading through your article.

    I like to write a little comment to support you.

  • 10/09/2021 em 20:12
    Permalink

    I used to be recommended this website by means of my
    cousin. I am not sure whether or not this post is written through him as no one else understand
    such distinctive approximately my problem. You are incredible!
    Thank you! quest bars http://bit.ly/3jZgEA2 quest bars

  • 12/09/2021 em 06:30
    Permalink

    Because the admin of this web page is working, no doubt very rapidly it will be famous, due to its quality contents.
    scoliosis surgery https://0401mm.tumblr.com/ scoliosis surgery

  • 13/09/2021 em 00:22
    Permalink

    When I originally commented I clicked the “Notify me when new comments are added” checkbox and now each time a comment is added I get several e-mails with the same comment.
    Is there any way you can remove me from that service? Bless you!
    cheap flights http://1704milesapart.tumblr.com/ cheap flights

Deixe uma resposta

O seu endereço de e-mail não será publicado.