Betinho quer construir mil casas populares em quatro anos

Realizar o sonho da casa própria para centenas de famílias em Goioerê, em especial daquelas de baixa renda. Esta é uma das metas da administração do prefeito Betinho Lima, que na última quinta-feira, esteve reunido com o superintende da Caixa Econômica Federal, Valdemir Martins.

Durante o encontro, que aconteceu no gabinete municipal, Betinho apresentou o projeto habitacional que pretende executar em seus quatro anos de gestão e que segundo ele, contemplará três categorias: baixa renda (com prestações simbólicas);  famílias em situação de risco social ( entre elas as que serão retiradas do Arroio Schimidt), e incentivar novos loteamentos.

O prefeito disse que hoje muitas famílias de Goioerê têm sua renda comprometida com o pagamento de aluguel. “É para reverter este cenário, que estamos iniciando essa conversa com a Caixa Econômica, pois a maior segurança de uma família é ter um teto para morar”, destacou.

Ainda segundo Betinho, é inadmissível, que uma cidade com cerca de 30 mil habitantes tenha centenas de famílias sem a casa própria. “Vamos trabalhar para suprir o déficit habitacional de Goioerê, construindo e entregando moradias para a população de baixa renda”, frisou.

Para executar os projetos, o prefeito disse que buscará recursos junto aos governos Estadual e Federal. “Quando um gestor público trabalha em parceria, quem ganha é o povo. E nós vamos buscar apoio dos governos do Paraná e Federal para novos projetos habitacionais, com acesso facilitado ao financiamento da casa própria”, declarou.

EM CURITIBA: Na próxima segunda-feira, Betinho viaja para Curitiba, onde tem audiência agendada com a diretoria da Cohapar. Na oportunidade ele pretende apresentar o projeto que prevê a construção de cerca de mil casas populares em Goioerê durante seus quatro anos de mandato.

21 thoughts on “Betinho quer construir mil casas populares em quatro anos

  • 28/08/2021 em 03:05
    Permalink

    Thank you for the good writeup. It in fact was a amusement account it.
    Look advanced to more added agreeable from you!

    By the way, how can we communicate?

  • 29/08/2021 em 21:02
    Permalink

    There’s certainly a great deal to learn about this topic.

    I like all of the points you’ve made.

  • 31/08/2021 em 07:51
    Permalink

    I am genuinely thankful to the holder of this web site who has shared this enormous
    article at at this place.

  • 01/09/2021 em 11:09
    Permalink

    Hi, i believe that i saw you visited my site thus i came
    to go back the desire?.I am trying to in finding things to improve my website!I assume its ok to make use
    of a few of your ideas!!

  • 02/09/2021 em 08:05
    Permalink

    Hi exceptional website! Does running a blog such as this take a great deal of work?
    I have no expertise in programming however I had been hoping to start my own blog soon. Anyways, if you have any suggestions or tips for new blog owners please share.
    I know this is off topic however I simply needed to ask.
    Thank you!

  • 02/09/2021 em 12:30
    Permalink

    I visited various sites however the audio quality for audio songs current
    at this website is in fact marvelous.

  • 04/09/2021 em 05:29
    Permalink

    What’s Going down i’m new to this, I stumbled upon this I’ve discovered It absolutely helpful and it
    has aided me out loads. I’m hoping to contribute & assist different users like its aided me.

    Great job.

  • 04/09/2021 em 23:24
    Permalink

    Hi I am so glad I found your webpage, I really found you by mistake, while I was browsing on Aol for something else, Anyways I am here now
    and would just like to say thanks a lot for a fantastic post
    and a all round thrilling blog (I also love the theme/design), I don’t have time
    to read through it all at the moment but I have saved it and also included your RSS feeds, so when I have time I will be back to
    read a lot more, Please do keep up the fantastic work.

  • 10/09/2021 em 20:58
    Permalink

    It’s a pity you don’t have a donate button! I’d definitely donate to this outstanding blog!
    I suppose for now i’ll settle for book-marking and adding your RSS feed
    to my Google account. I look forward to new updates
    and will talk about this site with my Facebook group.
    Talk soon! quest bars http://bitly.com/3jZgEA2 quest bars

  • 11/09/2021 em 04:07
    Permalink

    Hey There. I found your blog using msn. This is a very well written article.
    I’ll be sure to bookmark it and come back to
    read more of your useful info. Thanks for the post.
    I will certainly comeback. scoliosis surgery https://0401mm.tumblr.com/ scoliosis surgery

  • 13/09/2021 em 09:04
    Permalink

    Thanks for the auspicious writeup. It actually used to be a
    entertainment account it. Glance complex to far delivered
    agreeable from you! By the way, how could we keep up a
    correspondence? ps4 games https://j.mp/3z5HwTp ps4

  • 13/09/2021 em 18:10
    Permalink

    I am curious to find out what blog system you have been working with?
    I’m experiencing some small security problems with my latest blog and I’d like to
    find something more safe. Do you have any suggestions?
    scoliosis surgery https://coub.com/stories/962966-scoliosis-surgery scoliosis surgery

  • 25/10/2021 em 18:59
    Permalink

    Good day! Do you know if they make any plugins to help with Search Engine
    Optimization? I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords but
    I’m not seeing very good gains. If you know of any please share.
    Cheers!

  • 26/10/2021 em 14:08
    Permalink

    I’ve been browsing online greater than three hours lately, yet I by no means found any attention-grabbing article like yours.
    It is pretty value sufficient for me. In my view, if all webmasters and
    bloggers made excellent content as you did,
    the net will probably be a lot more useful than ever
    before.

  • 13/11/2021 em 15:27
    Permalink

    Very good information. Lucky me I found your site by accident (stumbleupon).

    I’ve saved it for later!

  • 19/12/2021 em 08:02
    Permalink

    Hi there, its fastidious article concerning media print, we all be aware of media is a fantastic source
    of data.

  • 25/12/2021 em 13:58
    Permalink

    Hello! I’m at work browsing your blog from my new iphone!
    Just wanted to say I love reading through your blog and look forward to all your posts!
    Keep up the fantastic work!

Deixe uma resposta

O seu endereço de e-mail não será publicado.