Rancho Alegre: mães foram homenageadas pelo seu dia

O Dia das Mães, comemorado neste domingo, dia 9, teve sua celebração antecipada em Rancho Alegre D’Oeste, onde o prefeito Aristeu Ceniz prestou homenagens às mães servidores da prefeitura.
De acordo com o prefeito, a data é das mais importantes e foi comemorada com a distribuição de rosas. “Essa é uma data muito especial e nós não poderíamos deixar de homenagear aquelas que são a razão da nossa existência”, destacou ele.
Foram homenageadas mães dos diversos setores da prefeitura, como da educação, saúde e administrativo, entre outros. “Além de ser um gesto de homenagem, é também uma atitude de valorização a estas mulheres”, frisou o prefeito.
Aristeu lembrou que por conta da pandemia não foi possível promover um evento grandioso, com a participação de mais mães. “Infelizmente estamos vivendo um tempo atípico, com isolamento e pandemia, mas mesmo assim realizamos essa pequena homenagem às nossas mães do município”, finalizou.

Siga nossa página no facebook: facebook.com/gazetagoioere

E nosso Instagram: @gazetagoioere

Envie fotos, vídeos, denúncias e reclamações para a equipe da Gazeta Regional pelo WhatsApp (44) 3522-2537 ou entre em contato pelo (44) 3522-2537.

15 thoughts on “Rancho Alegre: mães foram homenageadas pelo seu dia

  • 28/08/2021 em 09:40
    Permalink

    Hey! I know this is kind of off topic but I was wondering which blog platform are you using for this site?
    I’m getting fed up of WordPress because I’ve had problems with hackers and I’m
    looking at options for another platform.
    I would be awesome if you could point me in the direction of a good
    platform.

  • 30/08/2021 em 06:48
    Permalink

    This website was… how do I say it? Relevant!! Finally I’ve found something that
    helped me. Many thanks!

  • 01/09/2021 em 12:45
    Permalink

    Excellent, what a website it is! This web site presents helpful facts to
    us, keep it up.

  • 02/09/2021 em 13:04
    Permalink

    Please let me know if you’re looking for a article writer
    for your site. You have some really good posts and I feel I would be a
    good asset. If you ever want to take some of the load off, I’d love to
    write some content for your blog in exchange for a link back to mine.
    Please send me an e-mail if interested. Kudos!

  • 04/09/2021 em 02:59
    Permalink

    Thanks , I’ve recently been searching for info about
    this topic for a while and yours is the greatest I’ve came upon so far.
    However, what in regards to the bottom line? Are you sure
    about the supply?

  • 05/09/2021 em 02:48
    Permalink

    Howdy! This is my first comment here so I just wanted to give a quick shout out and say I genuinely enjoy reading your blog posts.
    Can you suggest any other blogs/websites/forums that go over the same subjects?
    Thanks for your time!

  • 06/09/2021 em 06:47
    Permalink

    Great items from you, man. I’ve take into accout your stuff previous
    to and you are just extremely excellent. I actually like what you have got here,
    really like what you’re saying and the way wherein you say it.
    You make it entertaining and you continue to take care of to keep it wise.
    I cant wait to learn much more from you. That
    is really a wonderful web site.

  • 11/09/2021 em 07:52
    Permalink

    You are so interesting! I don’t suppose I have read through something like that before.
    So wonderful to find another person with unique thoughts on this
    topic. Seriously.. thank you for starting this up.
    This website is something that is required on the internet, someone with a little originality!
    asmr https://app.gumroad.com/asmr2021/p/best-asmr-online asmr

  • 12/09/2021 em 08:45
    Permalink

    I’ve been exploring for a bit for any high quality articles or blog posts on this sort of space .

    Exploring in Yahoo I eventually stumbled upon this
    site. Studying this information So i am happy to show that I have a very excellent uncanny feeling I
    discovered exactly what I needed. I most for sure will
    make sure to do not forget this site and provides it a look regularly.
    ps4 games https://bit.ly/3nkdKIi ps4

  • 12/09/2021 em 21:50
    Permalink

    I do not even know the way I stopped up right here, but I thought this post
    used to be good. I don’t know who you might be
    but certainly you’re going to a famous blogger should you aren’t already.

    Cheers! scoliosis surgery https://0401mm.tumblr.com/ scoliosis surgery

Deixe uma resposta

O seu endereço de e-mail não será publicado.