Moreira Sales: aulas presenciais na rede municipal de ensino foram retomadas

O município de Moreira Sales retomou nesta segunda-feira às aulas presenciais nas escolas da rede municipal de ensino, contemplando alunos do Infantil 4 e 5 e o Ensino Fundamental em todas as escolas e CMEIs.

Apesar de não ser obrigatório, sendo uma decisão dos pais ou responsáveis, o retorno às aulas teve uma grande adesão no primeiro dia em Moreira Sales.

De acordo com a Secretaria de Educação, para os alunos que não retornarem, continuará sendo encaminhado as atividades normalmente, com as aulas sendo realizadas de forma remota.

A secretária Eugênia Viotto, que acompanhou a volta às aulas em algumas escolas, disse que há tempos as escolas do município estavam preparadas para este momento.

“Fizemos tudo dentro do que mandam os protocolos de segurança, o que dá tranquilidade aos professores, alunos e pais dos alunos”, destacou ela.

O prefeito Rafael Bolacha, disse que para o retorno das aulas a administração dotou todas as escolas com equipamentos como display de álcool em gel, aferidor de temperatura, máscaras e outros acessórios.

“Estamos zelando pela saúde das nossas crianças, dos nossos professores e consequentemente dos pais”, destaca ele, agradecendo o apoio e a boa adesão no primeiro dia de volta às aulas presenciais.

 

Siga nossa página no facebook: facebook.com/gazetagoioere

E nosso Instagram: @gazetagoioere

Envie fotos, vídeos, denúncias e reclamações para a equipe da Gazeta Regional pelo WhatsApp (44) 3522-2537 ou entre em contato pelo (44) 3522-2537.

15 thoughts on “Moreira Sales: aulas presenciais na rede municipal de ensino foram retomadas

  • 28/08/2021 em 10:55
    Permalink

    Heya i am for the first time here. I came across this board and
    I in finding It really useful & it helped me out much.

    I hope to present something back and help others such as you helped me.

  • 30/08/2021 em 02:06
    Permalink

    I am really glad to read this website posts which includes lots of valuable information, thanks for providing such data.

  • 02/09/2021 em 01:29
    Permalink

    I’m amazed, I have to admit. Rarely do I come across a blog that’s both equally
    educative and amusing, and without a doubt, you have hit the nail on the head.
    The problem is something not enough people are speaking intelligently about.

    I’m very happy that I stumbled across this during my hunt for something relating to this.

  • 02/09/2021 em 09:40
    Permalink

    Your method of telling everything in this paragraph is genuinely fastidious, every one be
    able to effortlessly understand it, Thanks a lot.

  • 03/09/2021 em 03:51
    Permalink

    Hey there! This is my first visit to your blog!

    We are a group of volunteers and starting a new project in a
    community in the same niche. Your blog provided us beneficial information to work on. You
    have done a extraordinary job!

  • 04/09/2021 em 08:40
    Permalink

    I every time used to study piece of writing in news papers but now as I am a user of
    web so from now I am using net for content, thanks to web.

  • 05/09/2021 em 03:16
    Permalink

    Hi there friends, its enormous paragraph concerning educationand
    completely explained, keep it up all the time.

  • 05/09/2021 em 05:53
    Permalink

    Hurrah, that’s what I was exploring for, what a information!
    present here at this website, thanks admin of this web site.

  • 10/09/2021 em 19:51
    Permalink

    It’s really a cool and helpful piece of info.
    I am satisfied that you simply shared this helpful information with us.
    Please stay us up to date like this. Thank you for sharing.
    quest bars http://tinyurl.com/49u8p8w7 quest bars

  • 10/09/2021 em 23:14
    Permalink

    Hi there, this weekend is good in favor of me,
    because this time i am reading this wonderful educational post here at my residence.
    scoliosis surgery https://0401mm.tumblr.com/ scoliosis surgery

  • 12/09/2021 em 19:51
    Permalink

    Excellent weblog right here! Also your site so much up very fast!
    What web host are you the use of? Can I get your affiliate link on your host?
    I want my site loaded up as quickly as yours lol cheap flights http://1704milesapart.tumblr.com/ cheap flights

  • 15/09/2021 em 00:38
    Permalink

    Howdy! This blog post could not be written much better!

    Going through this article reminds me of my previous
    roommate! He constantly kept preaching about this. I most certainly will send this post to him.
    Pretty sure he’ll have a great read. Thanks for sharing!
    ps4 games https://j.mp/3z5HwTp ps4 games

Deixe uma resposta

O seu endereço de e-mail não será publicado.