Câmara realizou sessão ontem à noite com a aprovação de várias indicações e projetos

Várias indicações assinadas pelos vereadores e projetos da Prefeitura, foram aprovados na noite de ontem, durante sessão da Câmara Municipal de Goioerê.

Entre as indicações, uma de autoria dos vereadores Fabio Plaza, Helton Maia, Luci Alvino e Patrik Pelói, solicitando que a administração promova gestões junto à Secretaria da Justiça, Família e Trabalho do Estado do Paraná, objetivando a inclusão do município na lista das cidades que serão beneficiadas pelo programa denominado Paraná Cidadão.

Os vereadores citam que o programa é dos mais interessantes, pois possibilita aos cidadãos regularizarem documentos, bem como repassa dicas e orientações sobre os mais variados assuntos, além de atendimentos nas áreas da saúde e jurídica.

Também foi votada e aprovada, indicação do vereador Helton Maia que sugere a instalação de uma Academia da Primeira Idade (API) no espaço territorial do bairro Jardim Canadá e que a sua base seja com grama sintética.

Os vereadores aprovaram ainda, indicação do colega Ricardo Martins – o Ricardinho – que defende que os trabalhadores de supermercados, mercearias e mercados sejam inclusos entre os grupos prioritários da vacinação contra a Covid-19.

De acordo com o vereador, que assina a indicação com o colega Fabio Plaza, é preciso levar em conta a situação particular enfrentada pelas categorias destes profissionais, visto que esta categoria não apenas se expõe ao risco constante como são, ainda, transmissores potenciais do vírus.

Por último, de autoria do vereador Fabio Plaza foi votada indicação que solicita da prefeitura, determinar ao setor competente, que, quando dá expansão do sistema de iluminação de LED, a Praça do Japão, na Vila Guaíra, seja contemplada com o referido sistema. O vereador também solicita de imediato, que seja realizada a manutenção integral daquele espaço público, com roçagem do mato e poda das árvores.

 

Siga nossa página no facebook: facebook.com/gazetagoioere

E nosso Instagram: @gazetagoioere

Envie fotos, vídeos, denúncias e reclamações para a equipe da Gazeta Regional pelo WhatsApp (44) 3522-2537 ou entre em contato pelo (44) 3522-2537.

33 thoughts on “Câmara realizou sessão ontem à noite com a aprovação de várias indicações e projetos

  • 14/08/2021 em 23:59
    Permalink

    I am really loving the theme/design of your website.
    Do you ever run into any web browser compatibility problems?

    A number of my blog visitors have complained about my site not operating correctly in Explorer but looks great in Chrome.
    Do you have any tips to help fix this issue?

  • 15/08/2021 em 00:14
    Permalink

    Great blog here! Also your site rather a lot up very fast!
    What web host are you the usage of? Can I get your associate link in your host?

    I want my site loaded up as fast as yours lol

  • 15/08/2021 em 00:21
    Permalink

    Right here is the right website for anybody who would like
    to understand this topic. You realize a whole lot its almost tough to argue with you (not that I personally would want to?HaHa).
    You definitely put a fresh spin on a topic that’s been discussed for years.

    Great stuff, just wonderful!

    Here is my website: IQ Super Charged

  • 15/08/2021 em 01:10
    Permalink

    I don’t even know how I ended up here, but I thought this post was great.
    I don’t know who you are but certainly you’re going to a famous blogger if you are not already 😉 Cheers!

    Also visit my homepage :: SynerSooth CBD

  • 15/08/2021 em 02:27
    Permalink

    Thank you for some other informative blog. Where else may just I am getting that kind of info written in such an ideal way?
    I’ve a undertaking that I’m just now running on, and I’ve been on the glance out
    for such information.

    Here is my web blog; Amellia Cream Review

  • 15/08/2021 em 03:24
    Permalink

    That is a great tip particularly to those fresh to the blogosphere.
    Short but very precise info? Appreciate your sharing
    this one. A must read post!

    Look into my homepage :: Maynard

  • 15/08/2021 em 03:29
    Permalink

    I think the admin of this site is really working
    hard for his web page, since here every material is quality based data.

  • 15/08/2021 em 04:09
    Permalink

    Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any widgets I could add
    to my blog that automatically tweet my newest twitter updates.
    I’ve been looking for a plug-in like this for quite
    some time and was hoping maybe you would have some experience
    with something like this. Please let me know if
    you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I look forward
    to your new updates.

  • 15/08/2021 em 05:31
    Permalink

    hello!,I love your writing so a lot! percentage we keep up a correspondence extra about your post
    on AOL? I require an expert in this house to resolve my problem.

    May be that is you! Looking ahead to peer you.

    Feel free to surf to my web-site: loft39.com

  • 15/08/2021 em 05:36
    Permalink

    Hi, all the time i used to check web site posts here early in the dawn, as i love to find
    out more and more.

    Also visit my blog D-Fine8

  • 15/08/2021 em 06:08
    Permalink

    Only wanna state that this is very beneficial, Thanks for taking
    your time to write this.

    my website – Glacier Air Conditioner Review (Charla)

  • 15/08/2021 em 06:30
    Permalink

    Valuable information. Fortunate me I discovered your website unintentionally, and I am surprised why this twist of fate didn’t happened in advance!
    I bookmarked it.

    Look at my web blog Sion Air Conditioner

  • 15/08/2021 em 06:40
    Permalink

    My husband and i were delighted when Emmanuel could deal with his investigations
    from the precious recommendations he got through the
    weblog. It is now and again perplexing to simply continually be offering tricks that some
    other people might have been selling. And we also acknowledge we need the website owner to appreciate because of that.

    All of the illustrations you’ve made, the straightforward site navigation, the friendships you help foster – it
    is everything remarkable, and it’s facilitating our son in addition to us consider that the situation is brilliant, which is
    especially important. Thanks for the whole thing!

    Here is my site :: Fast Dash Keto Pills

  • 15/08/2021 em 07:02
    Permalink

    I truly appreciate this post. I have been looking all over for
    this! Thank goodness I found it on Bing. You have made my
    day! Thanks again!

    Check out my web page – Hempizor CBD Oil#

  • 15/08/2021 em 07:45
    Permalink

    Some really nice and useful info on this web site,
    besides I believe the pattern holds superb features.

    my web-site: Keto Complete Review (Chastity)

  • 15/08/2021 em 08:51
    Permalink

    Some truly nice and utilitarian information on this site, as
    well I think the design and style holds
    wonderful features.

    my web site … 163.30.42.16

  • 15/08/2021 em 09:01
    Permalink

    I was looking through some of your articles on this site and I think this web site
    is rattling informative! Keep putting up.

    Feel free to surf to my site: D-Fine8 Review

  • 15/08/2021 em 14:39
    Permalink

    Whеn I originally comеnted I ϲlicked the “Notify me when new comments are added” checkbօx and now each time a comment is addeɗ I geet
    four e-mailѕ with the same cοmment. Is there any wаy you cаn remove people fromm that service?
    Bless you!

    Feeⅼ free to surf to mmy website … superman coloring bⲟok – http://www.Click-bookmark.win,

  • 15/08/2021 em 15:58
    Permalink

    Thanks for any other informative blog. The place else may I
    am getting that type of information written in such an ideal manner?
    I have a undertaking that I’m just now operating on, and I have
    been on the glance out for such information.

  • 18/08/2021 em 17:00
    Permalink

    This is my first time pay a quick visit at here and i am in fact impressed to
    read everthing at single place.

  • 23/08/2021 em 09:37
    Permalink

    Hey there! Someone in my Myspace group shared this website with
    us so I came to check it out. I’m definitely enjoying the information. I’m book-marking and will be tweeting this
    to my followers! Superb blog and superb design and
    style.

  • 23/08/2021 em 14:58
    Permalink

    I visited several websites but the audio quality for audio
    songs existing at this website is actually fabulous.

Deixe uma resposta

O seu endereço de e-mail não será publicado.