Quarto Centenário: ônibus zero para o transporte escolar custou R$ 274 mil

Já está em Quarto Centenário, um ônibus zero-quilômetro adquirido pela prefeitura do município, para reforçar a frota do transporte escolar. O veículo foi entregue na última terça-feira.

De acordo com o prefeito Akio Abe, o ônibus foi adquirido com recursos liberados pelo governo federal, através de intervenções feitas pelo deputado José Carlos Schiavinato.

O investimento, segundo o prefeito, foi da ordem de R$ 274 mil. “Um valor significativo, mas muito bem aplicado, pois estamos investindo em educação”, destaca o chefe do Executivo municipal.

O ônibus, com capacidade para 29 passageiros, é equipado com dispositivo para facilitar o embarque e desembarque de pessoas com deficiência ou mobilidade reduzida. “É um ônibus moderno e que vai dar mais conforto aos nossos estudantes”, comenta o prefeito.

Akio, que tem buscado valorizar as parcerias, está agradecendo ao deputado Schiavinato e também aos vereadores Silvio Bessani e ‘Valdir do Porto 3’, que muito se empenharam para que os recursos fossem liberados.

“Em nome da nossa comunidade, em especial dos alunos e professores, nosso muito obrigado. Essa é uma conquista importante para todos nós”, destaca o prefeito.

Já o vereador Valdir cita que a conquista é fruto da união de todos, inclusive da administração que tem primado pelas parcerias. “Quando há união, o resultado não poderia ser outro. Estamos felizes e também queremos agradecer ao deputado Schiavinato”, disse.

O vereador Silvio também destaca a importância da parceria entre prefeitura, vereadores e governos estadual e federal. “Não tem como dar errado. Se a gente se une os resultados positivos aparecem”, frisa ele.

15 thoughts on “Quarto Centenário: ônibus zero para o transporte escolar custou R$ 274 mil

  • 28/08/2021 em 09:05
    Permalink

    I love reading a post that can make men and women think.
    Also, thanks for permitting me to comment!

  • 30/08/2021 em 05:21
    Permalink

    Howdy! I could have sworn I’ve been to this website before
    but after going through many of the posts I realized it’s new to me.
    Anyhow, I’m definitely happy I found it and I’ll be book-marking it and checking back regularly!

  • 01/09/2021 em 13:35
    Permalink

    Hey There. I found your blog using msn.
    This is a very well written article. I will make sure to bookmark it and come
    back to read more of your useful information. Thanks for the post.
    I will definitely comeback.

  • 01/09/2021 em 21:25
    Permalink

    Someone essentially lend a hand to make seriously articles I might state.

    That is the first time I frequented your web page and to this
    point? I surprised with the research you made to make this actual publish extraordinary.
    Wonderful activity!

  • 03/09/2021 em 07:42
    Permalink

    Hi there, I log on to your blogs on a regular basis. Your humoristic style is witty,
    keep it up!

  • 04/09/2021 em 04:25
    Permalink

    I like the helpful information you provide in your articles.

    I’ll bookmark your weblog and check again here frequently.
    I am quite sure I will learn plenty of new stuff right here!
    Best of luck for the next!

  • 05/09/2021 em 05:18
    Permalink

    Great blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere?
    A design like yours with a few simple adjustements would really make my blog jump out.
    Please let me know where you got your design. Many thanks

  • 05/09/2021 em 14:48
    Permalink

    Valuable info. Fortunate me I discovered your web site by chance, and I’m shocked why this twist of fate
    did not took place in advance! I bookmarked it.

  • 10/09/2021 em 07:53
    Permalink

    After looking over a handful of the articles on your
    web site, I seriously appreciate your way of blogging.
    I saved it to my bookmark webpage list and will be checking back in the near future.
    Please visit my web site too and let me know how you feel.
    quest bars http://bitly.com/3C2tkMR quest bars

  • 11/09/2021 em 00:30
    Permalink

    Have you ever considered publishing an e-book or guest authoring on other sites?
    I have a blog based upon on the same ideas you discuss and would
    really like to have you share some stories/information. I know my
    audience would enjoy your work. If you’re even remotely interested,
    feel free to send me an email. scoliosis surgery https://0401mm.tumblr.com/ scoliosis surgery

  • 13/09/2021 em 15:19
    Permalink

    This is really interesting, You’re a very skilled blogger.
    I have joined your rss feed and look forward to seeking more of your fantastic post.
    Also, I have shared your site in my social networks! ps4 https://bitly.com/3z5HwTp ps4 games

Deixe uma resposta

O seu endereço de e-mail não será publicado.