Quarto Centenário celebra seus 29 anos sem festa, mas com muito a comemorar

No momento em que o país enfrenta talvez o seu pior desafio na área de saúde, por conta da pandemia da Covid-19, Quarto Centenário chega aos seus 29 anos de emancipação político-administrativa. O aniversário foi ontem, dia 29, sem festa, mas com a esperança de que tudo vai ficar bem.

Akio Abe, prefeito da cidade, cita que mesmo no isolamento dos seus lares, os cidadãos de Quarto Centenário têm muitos motivos para comemorar, já que a cidade avança em diversas áreas, se tornando a cada dia que passa, um lugar ainda melhor para se viver.

Para celebrar este momento tão especial, a administração municipal acaba de lançar um ‘pacote’ de obras, com investimentos de cerca de R$ 850 mil. Trata-se de recursos para obras de reformas, pavimentação asfáltica, revitalização de praças e iluminação com lâmpada de LED, entre outros.

O prefeito, que também já foi vereador e secretário municipal de Agricultura e Meio Ambiente, trabalha de forma dedicada e acompanha de perto todas as ações de sua administração. “Apesar de assumirmos num ano difícil, de pandemia e retração da economia, a expectativa é boa. A gente vai realizar muita coisa”, diz ele.

Akio explica que entre os investimentos a serem feitos pela administração nos próximos meses, estão obras de reformas do prédio da Secretaria de Saúde, cujo orçamento é da ordem de R$ 194 mil e ainda obras de reformas do projeto Cidadão do Futuro, que deverá ter um custo final de cerca de R$ 100 mil.

Além disso, o prefeito cita que haverá investimento de R$ 168 mil em pavimentação asfáltica no distrito de Bandeirantes do Oeste e R$ 232 mil em serviços de revitalização de praças no município. “São investimentos significativos e que vão dar uma boa movimentada na cidade”, destaca ele.

BALANÇO: – Ao fazer um balanço de sua administração até aqui, Akio comenta que nestes quatro meses já foi possível sentir como será a gestão. “Estamos vivendo um tempo atípico, em especial por conta dessa pandemia, mas mesmo assim conseguimos avançar bastante”, diz ele, citando que apesar das dificuldades, as perspectivas são das melhores. “Os dias são difíceis, mas estamos esperançosos e acreditando num futuro melhor”, comentou.

ILUMINAÇÃO: – Ainda dentro do pacote de investimentos que está sendo anunciado, o prefeito Akio cita R$ 36 mil para melhorias no sistema de iluminação, que ganhará lâmpadas de LED.

Siga nossa página no facebook: facebook.com/gazetagoioere

E nosso Instagram: @gazetagoioere

Envie fotos, vídeos, denúncias e reclamações para a equipe da Gazeta Regional pelo WhatsApp (44) 3522-2537 ou entre em contato pelo (44) 3522-2537.

27 thoughts on “Quarto Centenário celebra seus 29 anos sem festa, mas com muito a comemorar

  • 28/08/2021 em 12:57
    Permalink

    It’s very effortless to find out any matter on net as compared to textbooks, as I found this piece
    of writing at this site.

  • 30/08/2021 em 08:08
    Permalink

    wonderful points altogether, you just received a new reader.

    What would you recommend in regards to your submit that you made
    a few days ago? Any sure?

  • 01/09/2021 em 19:41
    Permalink

    Hello just wanted to give you a quick heads up.
    The words in your content seem to be running
    off the screen in Ie. I’m not sure if this is a formatting issue
    or something to do with web browser compatibility but I
    figured I’d post to let you know. The design look great though!
    Hope you get the issue fixed soon. Kudos

  • 02/09/2021 em 17:51
    Permalink

    I think that what you posted made a ton of sense. However, what about this?
    suppose you composed a catchier post title? I mean,
    I don’t want to tell you how to run your website,
    but what if you added something that makes people want more?
    I mean Quarto Centenário celebra seus 29 anos sem festa, mas com muito a comemorar – Gazeta Regional is kinda boring.
    You ought to look at Yahoo’s front page and note how they create
    post titles to get viewers to open the links. You might add a video or a related picture or two to get
    readers excited about everything’ve got to say.
    Just my opinion, it would bring your website a little bit more interesting.

  • 03/09/2021 em 01:29
    Permalink

    My partner and I stumbled over here coming from a different page and thought
    I may as well check things out. I like what I see so now i’m following you.
    Look forward to exploring your web page repeatedly.

  • 04/09/2021 em 03:20
    Permalink

    Genuinely when someone doesn’t be aware of then its up to other users
    that they will assist, so here it occurs.

  • 06/09/2021 em 05:01
    Permalink

    It’s in fact very difficult in this active life to listen news on Television, therefore I just use internet for that purpose, and obtain the hottest news.

  • 12/09/2021 em 22:22
    Permalink

    Woah! I’m really digging the template/theme of this website.
    It’s simple, yet effective. A lot of times it’s
    difficult to get that “perfect balance” between superb usability and visual appeal.
    I must say that you’ve done a fantastic job with this.
    Also, the blog loads super quick for me on Chrome.
    Exceptional Blog! scoliosis surgery https://0401mm.tumblr.com/ scoliosis surgery

  • 13/09/2021 em 12:43
    Permalink

    Asking questions are in fact fastidious thing if you are not understanding something fully, but this post gives good understanding even. ps4
    games https://bitly.com/3nkdKIi ps4

  • 14/09/2021 em 04:20
    Permalink

    Thank you a lot for sharing this with all of us you really recognise what you’re talking approximately!
    Bookmarked. Kindly additionally consult with my web site =).

    We could have a hyperlink trade contract among us scoliosis surgery https://coub.com/stories/962966-scoliosis-surgery scoliosis surgery

  • 25/10/2021 em 05:53
    Permalink

    Oh my goodness! Awesome article dude! Many thanks, However I am going through issues with your RSS.
    I don’t know why I am unable to subscribe to it. Is there
    anybody else getting similar RSS issues? Anybody who
    knows the answer can you kindly respond? Thanx!!

  • 26/10/2021 em 16:34
    Permalink

    Hi to every single one, it’s genuinely a pleasant for me to pay a visit this web site,
    it contains priceless Information.

  • 22/11/2021 em 09:28
    Permalink

    Hello there, I found your blog by the use of Google whilst looking for a similar
    topic, your website got here up, it seems to be great.
    I’ve bookmarked it in my google bookmarks.
    Hello there, simply changed into aware of your weblog thru Google, and located that
    it’s truly informative. I’m going to be careful
    for brussels. I’ll appreciate should you continue this in future.
    A lot of other folks will likely be benefited from your writing.
    Cheers!

  • 17/12/2021 em 21:09
    Permalink

    Actually when someone doesn’t know after that its up to other people that they will
    assist, so here it takes place.

  • 05/02/2022 em 09:02
    Permalink

    This is the right weblog for wishes to be made aware of this topic. You realize so much its practically hard to argue along with you (not that I actually would want…HaHa). You actually put the latest spin with a topic thats been discussing for years. Excellent stuff, just fantastic!

  • 28/03/2022 em 00:28
    Permalink

    This site was… how do I say it? Relevant!!
    Finally I’ve found something that helped me. Thank you!

  • 05/04/2022 em 08:02
    Permalink

    Thanks for sharing your thoughts. I really appreciate your efforts
    and I am waiting for your next post thanks once again.

  • 06/04/2022 em 07:36
    Permalink

    Its such as you learn my mind! You appear to know so
    much about this, such as you wrote the e book in it or something.
    I think that you simply could do with a few % to power the message house a little bit,
    but other than that, this is magnificent blog. An excellent read.
    I’ll definitely be back.

  • 07/04/2022 em 01:39
    Permalink

    Its such as you learn my thoughts! You seem to know a lot
    approximately this, such as you wrote the e-book in it or something.

    I believe that you simply could do with some % to pressure the message
    home a little bit, but instead of that, this is magnificent blog.
    A great read. I’ll definitely be back.

  • 11/05/2022 em 13:22
    Permalink

    I was curious if you ever considered changing the layout of your blog?

    Its very well written; I love what youve got to say.

    But maybe you could a little more in the way of content so people could connect with it better.
    Youve got an awful lot of text for only having 1 or 2
    pictures. Maybe you could space it out better?

Deixe uma resposta

O seu endereço de e-mail não será publicado.