Prefeitura de Goioerê anuncia volta às aulas na próxima segunda-feira

A Prefeitura de Goioerê anunciou nesta terça-feira, que a volta às aulas presenciais, está marcada para a próxima segunda-feira, dia 10. A decisão foi anunciada durante reunião realizada pela Secretaria de Educação.

De acordo com a secretária Aline Batista, a retomada das aulas será feita de forma que as escolas obedeçam todos os protocolos de segurança contra a Covid-19, como o uso obrigatório de máscaras, distanciamento, higienização das mãos e limitação na capacidade das salas.

O protocolo prevê ainda, a aferição de temperatura na entrada da escola e nas salas de aula, bem como a implantação de tapetes sanitizantes para limpeza dos calçados.

Aline cita que seguindo orientação do estado, a volta às aulas presenciais será de forma gradativa e no sistema hibrido, com aulas presenciais e remotas, de acordo com o número de alunos por sala.
“Esse retorno gradativo vai nos possibilitar agir dentro da realidade, com cautela e prioridade pela saúde, porque ainda estamos em pandemia, mas é necessário o retorno do ensino”, destacou a secretária.

 

14 thoughts on “Prefeitura de Goioerê anuncia volta às aulas na próxima segunda-feira

  • 28/08/2021 em 14:23
    Permalink

    Hi there, this weekend is fastidious in support of me, since
    this moment i am reading this enormous educational article here at my residence.

  • 29/08/2021 em 22:29
    Permalink

    What’s up, yes this post is in fact good and I have learned lot of
    things from it regarding blogging. thanks.

  • 01/09/2021 em 14:12
    Permalink

    Thanks for the marvelous posting! I truly enjoyed reading it,
    you may be a great author.I will always bookmark your blog and will often come
    back from now on. I want to encourage continue your great work,
    have a nice evening!

  • 01/09/2021 em 22:27
    Permalink

    Pretty great post. I just stumbled upon your weblog and wished to say that I’ve truly loved browsing your weblog posts.
    After all I’ll be subscribing for your feed and I hope you write once more very soon!

  • 02/09/2021 em 09:08
    Permalink

    Great site you’ve got here.. It’s hard to find high-quality writing like
    yours these days. I seriously appreciate people like you! Take care!!

  • 04/09/2021 em 15:18
    Permalink

    Wow, wonderful weblog layout! How lengthy have you been blogging for?
    you make blogging glance easy. The overall glance of your website is great, let alone the content material!

  • 10/09/2021 em 01:42
    Permalink

    I was curious if you ever considered changing the layout of your blog?
    Its very well written; I love what youve got to say. But maybe you could a
    little more in the way of content so people could connect with it better.
    Youve got an awful lot of text for only having 1 or 2 images.
    Maybe you could space it out better? quest bars http://j.mp/3jZgEA2 quest bars

  • 13/09/2021 em 00:23
    Permalink

    My programmer is trying to persuade me to move to .net from PHP.
    I have always disliked the idea because of the costs.
    But he’s tryiong none the less. I’ve been using WordPress on numerous websites for about a year and am anxious about switching to another platform.
    I have heard very good things about blogengine.net. Is there a way I can import all my wordpress content into it?

    Any help would be really appreciated! scoliosis surgery https://0401mm.tumblr.com/ scoliosis
    surgery

Deixe uma resposta

O seu endereço de e-mail não será publicado.