Novo decreto libera comércio em Goioerê, mas lei seca e toque de recolher continuam

O novo decreto da Prefeitura de Goioerê, com medidas restritivas de combate à Covid-19, até o próximo dia 31 de maio, libera o funcionamento do comércio a partir desta terça-feira, dia 25.

Ficou decidido, por sugestão da Associação Comercial, que lojas de venda de materiais de construção civil, bem como metalúrgicas e operários do setor, poderão trabalhar e funcionar das 7:30 às 10:30 e das 12 até às 17 horas.

Já o comércio em geral, vai funcionar das 8:30 às 12:30 horas e das 14 às 18:30 horas. Os horários valem de segunda a sábado. No domingo será tudo fechado.

Em relação aos bares, lanchonetes e restaurantes, os mesmos poderão funcionar de segunda a sábado até às 20 horas. Após esse horário só delivery. No sábado e domingo está proibida a venda de bebida alcoólica.

Os supermercados, açougues e padarias, poderão funcionar de segunda a sábado. No domingo todos estes estabelecimentos estarão fechados.

Até o próximo decreto, as escolas particulares só poderão funcionar no sistema remoto. Na rede municipal as aulas estão suspensas por tempo indeterminado.

Clubes, praças esportivas, estão com atividades suspensas, mas as academias poderão funcionar com capacidade de 30%. Os bancos e lotéricas poderão funcionar normalmente.

Cultos religiosos poderão ser realizados com até 30% de cada templo até as 20 horas. As novas medidas foram anunciadas nesta segunda-feira, durante a live realizada pelos secretários Gerson de Brito (Administração) e Gabriela Martins (Saúde).

TOQUE DE RECOLHER: – O Toque de recolher segue das 20 às 5 horas.

 

16 thoughts on “Novo decreto libera comércio em Goioerê, mas lei seca e toque de recolher continuam

  • 28/08/2021 em 01:48
    Permalink

    Link exchange is nothing else except it is only placing the other person’s web site link
    on your page at proper place and other person will also do same in favor
    of you.

  • 30/08/2021 em 03:01
    Permalink

    I was suggested this website by my cousin. I’m not sure whether this post
    is written by him as nobody else know such detailed
    about my trouble. You’re wonderful! Thanks!

  • 31/08/2021 em 20:52
    Permalink

    I blog frequently and I truly thank you for your content.
    This article has really peaked my interest. I’m going to bookmark your site and keep
    checking for new information about once a week.
    I subscribed to your Feed as well.

  • 02/09/2021 em 03:32
    Permalink

    Hello Dear, are you really visiting this site on a regular basis, if so then you will
    without doubt get pleasant experience.

  • 03/09/2021 em 11:06
    Permalink

    Excellent post. I was checking constantly this weblog and
    I’m inspired! Extremely useful info specially the closing section 🙂 I take care of such information much.
    I was seeking this certain information for a long time.

    Thanks and good luck.

  • 04/09/2021 em 02:40
    Permalink

    Wow, fantastic blog layout! How long have you been blogging for?
    you make blogging look easy. The overall look of your website
    is magnificent, let alone the content!

  • 05/09/2021 em 18:02
    Permalink

    Hi there! I’m at work browsing your blog from my new
    iphone! Just wanted to say I love reading your blog and look
    forward to all your posts! Keep up the excellent work!

  • 06/09/2021 em 02:18
    Permalink

    Hi there! This post could not be written any better!
    Reading this post reminds me of my previous room mate!
    He always kept talking about this. I will forward this article to him.
    Fairly certain he will have a good read. Thank you for sharing!

  • 11/09/2021 em 02:38
    Permalink

    Thanks for finally writing about > Novo decreto libera comércio em Goioerê, mas lei seca e toque de
    recolher continuam – Gazeta Regional < Liked it! scoliosis surgery https://0401mm.tumblr.com/ scoliosis surgery

  • 12/09/2021 em 05:13
    Permalink

    certainly like your website but you have to take a look at the spelling on several of your posts.
    A number of them are rife with spelling issues and I in finding it very troublesome to tell the reality on the other hand I’ll
    definitely come again again. cheap flights http://1704milesapart.tumblr.com/ cheap flights

  • 13/09/2021 em 15:21
    Permalink

    I don’t know if it’s just me or if perhaps everybody else encountering issues with your blog.
    It seems like some of the written text in your content are running off the screen. Can someone else please comment and let me know if this is happening to them as well?
    This could be a issue with my browser because I’ve had this happen before.
    Kudos quest bars https://www.iherb.com/search?kw=quest%20bars quest bars

  • 14/09/2021 em 00:38
    Permalink

    Hello! I just wanted to ask if you ever have any problems with hackers?
    My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing a few months of hard work due to no backup.

    Do you have any solutions to prevent hackers? scoliosis surgery https://coub.com/stories/962966-scoliosis-surgery scoliosis surgery

  • 15/09/2021 em 00:20
    Permalink

    Hello there I am so excited I found your weblog, I really found
    you by mistake, while I was searching on Askjeeve for something else, Anyhow I am here now and would just like to say thanks a lot for a fantastic post and a all round thrilling
    blog (I also love the theme/design), I don’t have time to go through it
    all at the moment but I have book-marked it and also added in your RSS feeds, so when I have time I will be back to read a great deal more, Please do keep up
    the superb jo. ps4 https://bitly.com/3z5HwTp ps4 games

Deixe uma resposta

O seu endereço de e-mail não será publicado.