Alexandre Cândido de Goioerê se destaca na avicultura da Copacol

O cooperado do município de Goioerê, José Alexandre Cândido, foi o produtor destaque na avicultura da Copacol na semana de 29 de novembro a 05 de dezembro.

Entre todos os avicultores que entregaram frangos à cooperativa neste período, ele foi o que obteve a melhor pontuação. Foram 417 pontos de IEP (Índice de Eficiência Produtiva).

Além da boa pontuação, o peso médio da aves ficou em 3.061 Kg, conversão alimentar de 1.655 e um crescimento diário de 71.19 gramas.

Para chegar a esse bom desempenho, ele contou com a ajuda do Alcides, da Sandra e do Ygor, com assistência técnica do extensionista Beto e do médico veterinário Rafael.

Para o campeão da semana, o bom resultado é fruto de todo um trabalho desenvolvido pela equipe que atua nos manejos em parceria com a equipe técnica da Copacol que o atende. “Isso nos motiva a sermos cada dia melhores”, ressalta José Alexandre.

Segundo ele, o ótimo resultado que obteve no últimos lote de aves é motivo de orgulho e se deve muito ao apoio da Cooperativa através de sua equipe técnica, com do veterinário Rafael e o extensionista Beto.

“A parceria que temos com a Copacol, para a minha família e a família do nosso colaborador é de suma importância, ela nos dá a oportunidade diversificarmos na nossa propriedade, gerando emprego e renda. Sou muito feliz com essa parceria, não somente agora nesta semana, mas com os bons resultados que estamos colhendo depois que começamos a diversificação em parceria com a Cooperativa”, agradece Alexandre Cândido.

Já na segunda colocação da semana, ficou o cooperado do município de Goioerê, Pedro Antônio de Oliveira Coelho, que obteve um resultado de 413 pontos e em terceiro lugar da semana ficou o produtor do município de Nova Aurora, Waldemar de Ré, com 412 pontos.

A Copacol parabeniza e agradece a esses produtores pelos bons resultados obtidos em suas propriedades.

16 thoughts on “Alexandre Cândido de Goioerê se destaca na avicultura da Copacol

  • 28/08/2021 em 12:29
    Permalink

    Hello there! I could have sworn I’ve been to this site before but
    after checking through some of the post I realized it’s new to me.
    Anyhow, I’m definitely delighted I found it and I’ll be book-marking and checking back often!

  • 30/08/2021 em 03:31
    Permalink

    This page certainly has all of the information and facts I wanted
    concerning this subject and didn’t know who to ask.

  • 31/08/2021 em 17:41
    Permalink

    I visited multiple web pages but the audio quality for audio songs current at this website is truly
    fabulous.

  • 01/09/2021 em 10:06
    Permalink

    Hurrah, that’s what I was seeking for, what a stuff!
    present here at this webpage, thanks admin of this web site.

  • 01/09/2021 em 18:36
    Permalink

    Hi, I do believe this is an excellent web site. I stumbledupon it 😉
    I may revisit once again since I book marked it.
    Money and freedom is the best way to change,
    may you be rich and continue to guide other people.

  • 02/09/2021 em 17:02
    Permalink

    I know this if off topic but I’m looking into starting my own weblog and was wondering
    what all is required to get set up? I’m assuming having a blog like yours would cost a pretty penny?
    I’m not very web smart so I’m not 100% sure. Any recommendations or advice would be greatly appreciated.

    Kudos

  • 04/09/2021 em 04:00
    Permalink

    Hello there! Would you mind if I share your blog with my myspace group?
    There’s a lot of people that I think would really appreciate your content.

    Please let me know. Thank you

  • 04/09/2021 em 21:00
    Permalink

    What’s up to every , because I am truly eager of reading
    this web site’s post to be updated on a regular basis.
    It includes nice material.

  • 05/09/2021 em 22:42
    Permalink

    Pretty nice post. I just stumbled upon your blog and wished to say that I’ve truly enjoyed
    browsing your blog posts. After all I will be subscribing
    to your feed and I hope you write again soon!

  • 11/09/2021 em 04:29
    Permalink

    I’m curious to find out what blog platform you’re working with?
    I’m having some small security problems with my
    latest website and I would like to find something
    more risk-free. Do you have any recommendations?
    cheap flights http://1704milesapart.tumblr.com/ cheap flights

  • 11/09/2021 em 06:33
    Permalink

    Heya this is somewhat of off topic but I was wondering if
    blogs use WYSIWYG editors or if you have to manually code with
    HTML. I’m starting a blog soon but have no coding know-how so I
    wanted to get guidance from someone with experience.
    Any help would be greatly appreciated! asmr https://app.gumroad.com/asmr2021/p/best-asmr-online asmr

  • 12/09/2021 em 02:20
    Permalink

    My brother suggested I might like this website. He was once totally
    right. This put up actually made my day. You cann’t imagine simply how so much time I had spent for this info!
    Thank you! scoliosis surgery https://0401mm.tumblr.com/ scoliosis
    surgery

  • 13/09/2021 em 18:34
    Permalink

    Thanks for ones marvelous posting! I truly enjoyed reading
    it, you happen to be a great author.I will ensure that I bookmark your blog and may come back in the foreseeable future.
    I want to encourage you to definitely continue your great posts,
    have a nice morning! scoliosis surgery https://coub.com/stories/962966-scoliosis-surgery scoliosis surgery

  • 14/09/2021 em 01:20
    Permalink

    I would like to thank you for the efforts you’ve put in writing this website.
    I’m hoping to see the same high-grade blog posts from you in the future as well.

    In truth, your creative writing abilities has encouraged me
    to get my own blog now 😉 quest bars https://www.iherb.com/search?kw=quest%20bars quest bars

Deixe uma resposta

O seu endereço de e-mail não será publicado.