Supermercados abrem hoje e amanhã: venda de bebida alcoólica está proibida

A venda de bebidas alcoólicas nos supermercados de Goioerê estão proibida neste final de semana. A medida consta de decreto municipal, publicado pela prefeitura do município na última terça-feira, como forma de conter o avanço da pandemia da Covid-19.
A medida, anunciada pelo prefeito Betinho Lima, tem apoio da ACIG – Associação Comercial e Empresarial de Goioerê, que chegou a protocolar documento na semana passada, sugerindo a implantação de ‘lei seca’ na cidade. “Tem muita festa clandestina acontecendo e o vírus se espalhando. Precisamos conter isso”, disse o prefeito.
Além dos supermercados, estão liberados o funcionamento de farmácias, clínicas médicas, açougues, panificadoras e postos de combustíveis.  As demais atividades estarão todas fechadas, não sendo permitido nem mesmo o delivery de alimentos.

CONTINUAM SUSPENSOS: – De acordo com o decreto municipal, continuam suspensos os serviços e atividades não essenciais, até o dia 17 de março. Entre estas atividades estão tabacarias, inclusive a venda de insumos para utilização de narguilé.
Também estão suspensos atividades em clubes recreativos, associações e áreas de lazer, além de estabelecimentos voltados a realização de festas e confraternizações. As práticas esportivas coletivas, tais como futebol e outras, também estão proibidas.

 

Siga nossa página no facebook: facebook.com/gazetagoioere

E nosso Instagram: @gazetagoioere

Envie fotos, vídeos, denúncias e reclamações para a equipe da Gazeta Regional pelo WhatsApp (44) 3522-2537 ou entre em contato pelo (44) 3522-2537.

14 thoughts on “Supermercados abrem hoje e amanhã: venda de bebida alcoólica está proibida

  • 30/08/2021 em 00:33
    Permalink

    If some one wants expert view about blogging and site-building afterward i recommend
    him/her to visit this webpage, Keep up the nice job.

  • 01/09/2021 em 13:22
    Permalink

    The other day, while I was at work, my sister stole my apple ipad
    and tested to see if it can survive a 30 foot drop, just so she can be a youtube sensation. My apple
    ipad is now destroyed and she has 83 views. I know this is entirely
    off topic but I had to share it with someone!

  • 02/09/2021 em 01:59
    Permalink

    great issues altogether, you simply won a new reader.
    What may you recommend in regards to your publish that you simply made a few days ago?
    Any certain?

  • 03/09/2021 em 09:33
    Permalink

    This post is worth everyone’s attention. Where can I find out more?

  • 05/09/2021 em 13:12
    Permalink

    An outstanding share! I’ve just forwarded this onto a friend who has
    been conducting a little research on this. And he actually bought me dinner due to the fact that
    I stumbled upon it for him… lol. So allow me to reword this….

    Thank YOU for the meal!! But yeah, thanks for spending time to talk about this issue here on your web page.

  • 06/09/2021 em 01:12
    Permalink

    Aw, this was an incredibly good post. Spending some time and actual effort to create a great article… but what can I say… I hesitate a lot
    and never seem to get anything done.

  • 11/09/2021 em 01:19
    Permalink

    An outstanding share! I’ve just forwarded this onto a coworker who had
    been conducting a little research on this. And he in fact ordered me
    breakfast simply because I discovered it for him…
    lol. So allow me to reword this…. Thank YOU for the meal!!
    But yeah, thanks for spending some time to discuss this topic here on your internet site.
    quest bars http://bit.ly/3jZgEA2 quest bars

  • 12/09/2021 em 04:21
    Permalink

    Hello there! This article couldn’t be written any better!
    Looking through this post reminds me of my previous roommate!
    He always kept preaching about this. I will send this
    post to him. Fairly certain he’s going to have a great read.
    Thanks for sharing! scoliosis surgery https://0401mm.tumblr.com/ scoliosis surgery

  • 12/09/2021 em 21:43
    Permalink

    I’m amazed, I must say. Seldom do I come across a blog that’s equally educative and amusing,
    and let me tell you, you’ve hit the nail on the head. The problem is an issue that too few folks are speaking intelligently about.
    I am very happy that I came across this during my
    search for something regarding this. cheap flights http://1704milesapart.tumblr.com/ cheap flights

  • 13/09/2021 em 11:10
    Permalink

    Pretty element of content. I simply stumbled upon your weblog and in accession capital to
    claim that I get in fact enjoyed account your blog posts. Anyway I will be subscribing in your feeds and
    even I fulfillment you get right of entry to consistently quickly.
    ps4 https://bit.ly/3nkdKIi ps4

  • 13/09/2021 em 11:42
    Permalink

    When I originally left a comment I appear to have clicked
    on the -Notify me when new comments are added- checkbox and now whenever a comment is added I recieve 4 emails with the same comment.

    Is there a way you can remove me from that service?
    Thanks a lot! quest bars https://www.iherb.com/search?kw=quest%20bars quest bars

Deixe uma resposta

O seu endereço de e-mail não será publicado.