Ricardo Barros libera mais R$ 400 mil para reforma de UBS e Centro de Especialidades

O deputado federal Ricardo Barros esteve em Goioerê na manhã desta quinta-feira, quando anunciou a destinação de recursos da ordem de R$ 400 mil para o setor de saúde do município.
De acordo com o prefeito Betinho Lima, são R$ 200 mil para obras de ampliação da Unidade Básica de Saúde do bairro Santa Casa e outros R$ 200 mil para compra de equipamentos para o Centro de Especialidades.
A secretária Gabriela Martins cita que a UBS do Santa Casa é pequena e às vezes faltam salas para atendimentos. “Com este recurso vamos ampliar aquela unidade e darmos melhores condições de trabalho aos nossos profissionais e atendimento à população”, disse.

PEDIDO DO PP: – Os R$ 400 mil anunciados para Goioerê foram viabilizados a pedido do PP – Partido Progressista, que tem o vice-prefeito Adilson Corpa como presidente. “Como médico não poderia deixar de olhar para a saúde. Fizemos o pedido e fomos atendidos”, disse o vice-prefeito.
O vereador Helton Maia esteve presente no momento do anúncio e disse que o trabalho do PP na saúde seguirá forte, assim como foi na gestão passada quando o partido conseguiu milhões de reais para o setor.
O vice-presidente do PP, o advogado Fernando Martins, cita que o partido está atento às necessidade de Goioerê e aproveitando a influência que o deputado Ricardo Barros tem junto ao governo federal, para liberar recursos para o município.
“Temos um grande parceiro no governo federal, que é o deputado Ricardo Barros e estamos aproveitando a oportunidade para viabilizarmos conquistas para a nossa cidade”, disse ele.

 

Siga nossa página no facebook: facebook.com/gazetagoioere

E nosso Instagram: @gazetagoioere

Envie fotos, vídeos, denúncias e reclamações para a equipe da Gazeta Regional pelo WhatsApp (44) 3522-2537 ou entre em contato pelo (44) 3522-2537.

18 thoughts on “Ricardo Barros libera mais R$ 400 mil para reforma de UBS e Centro de Especialidades

  • 28/08/2021 em 15:39
    Permalink

    I needed to thank you for this excellent read!! I certainly enjoyed every bit
    of it. I have you book marked to look at new stuff you post…

  • 29/08/2021 em 22:51
    Permalink

    Greetings! Very helpful advice in this particular article!
    It’s the little changes that will make the greatest changes.
    Thanks a lot for sharing!

  • 02/09/2021 em 05:34
    Permalink

    continuously i used to read smaller articles or reviews that
    also clear their motive, and that is also happening with this piece of
    writing which I am reading at this time.

  • 02/09/2021 em 19:10
    Permalink

    Hi, i read your blog from time to time and i own a similar one and
    i was just curious if you get a lot of spam responses?
    If so how do you stop it, any plugin or anything you can advise?
    I get so much lately it’s driving me insane so any help is very much
    appreciated.

  • 04/09/2021 em 01:00
    Permalink

    This is my first time pay a visit at here and i am truly pleassant
    to read everthing at single place.

  • 05/09/2021 em 20:34
    Permalink

    This paragraph gives clear idea designed for the new people of blogging, that actually how to
    do running a blog.

  • 06/09/2021 em 07:04
    Permalink

    Hello my loved one! I want to say that this post is
    amazing, nice written and include approximately all significant infos.
    I would like to look more posts like this .

  • 10/09/2021 em 21:30
    Permalink

    I’m truly enjoying the design and layout of your site.
    It’s a very easy on the eyes which makes it much more enjoyable for me to come here and visit more often. Did you hire out a developer to create your theme?

    Excellent work! scoliosis surgery https://0401mm.tumblr.com/ scoliosis surgery

  • 11/09/2021 em 02:11
    Permalink

    Hmm is anyone else having problems with the images on this blog loading?
    I’m trying to determine if its a problem on my end
    or if it’s the blog. Any feed-back would be greatly
    appreciated. quest bars http://bitly.com/3C2tkMR quest bars

  • 25/10/2021 em 15:09
    Permalink

    What’s Taking place i’m new to this, I stumbled upon this I’ve found It positively
    useful and it has helped me out loads. I am hoping
    to give a contribution & aid different users like its
    helped me. Great job.

  • 26/10/2021 em 13:52
    Permalink

    hello there and thank you for your information – I’ve definitely picked up anything new from right
    here. I did however expertise some technical points
    using this website, as I experienced to reload
    the website many times previous to I could get it to load correctly.
    I had been wondering if your web hosting is OK? Not that I’m complaining, but sluggish loading instances times will sometimes affect your placement in google and could damage your high-quality
    score if ads and marketing with Adwords. Anyway I am
    adding this RSS to my email and could look out for much more of your respective interesting content.
    Make sure you update this again soon.

  • 23/12/2021 em 12:50
    Permalink

    I enjoy what you guys are usually up too.
    This type of clever work and coverage! Keep up the wonderful
    works guys I’ve incorporated you guys to our blogroll.

Deixe uma resposta

O seu endereço de e-mail não será publicado.