Quarto Centenário: entrega computadores para escolas da rede municipal de ensino

Escolas e CMEI’s da rede municipal de ensino de Quarto Centenário receberam das mãos do prefeito Akio Abe e da secretária de Educação, Viviane Bizatti, computadores para reforçar o setor administrativo destas instituições.

Os computadores, com CPU, monitores, teclados e mouses, foram adquiridos com recursos arrecadados com o leilão de sucatas, realizado pela prefeitura do município.

Representantes de cada instituição estiveram no Paço Municipal recebendo os equipamentos e comemoraram a iniciativa da administração municipal.

O prefeito Akio Abe aproveitou a oportunidade para enaltecer o trabalho realizado pela secretaria de Educação e a importância de cada servidor no dia-a-dia da Educação.

Ele também fez questão de frisar que com o dinheiro arrecadado no leilão de sucatas foi possível investir na educação do município.

“Só tenho que parabenizar o bom trabalho de vocês e agradecer pelo empenho de cada um em favor da nossa educação. Estes equipamentos vão ajudar e muito nos serviços administrativos diários”, disse Akio.

15 thoughts on “Quarto Centenário: entrega computadores para escolas da rede municipal de ensino

  • 30/08/2021 em 01:27
    Permalink

    It’s very easy to find out any topic on web as compared to textbooks,
    as I found this post at this site.

  • 31/08/2021 em 18:35
    Permalink

    Thanks for finally writing about > Quarto Centenário:
    entrega computadores para escolas da rede municipal de ensino –
    Gazeta Regional < Liked it!

  • 01/09/2021 em 09:03
    Permalink

    Excellent web site you’ve got here.. It’s difficult to find high-quality writing like yours nowadays.
    I seriously appreciate people like you! Take care!!

  • 01/09/2021 em 15:57
    Permalink

    This website truly has all the information I
    needed about this subject and didn’t know who to ask.

  • 02/09/2021 em 12:30
    Permalink

    I am not sure where you’re getting your info, but great topic.
    I needs to spend some time learning more or
    understanding more. Thanks for excellent info I was looking for this info for my mission.

  • 04/09/2021 em 10:02
    Permalink

    Everything posted made a great deal of sense.
    However, what about this? what if you typed a catchier title?

    I mean, I don’t want to tell you how to run your blog, however
    suppose you added a headline that grabbed people’s attention?
    I mean Quarto Centenário: entrega computadores para escolas da rede municipal de ensino – Gazeta Regional is a little boring.
    You ought to look at Yahoo’s front page and see how they create
    post titles to get viewers to click. You might try adding a
    video or a picture or two to get readers excited about everything’ve
    written. In my opinion, it might bring your blog a little livelier.

  • 05/09/2021 em 02:32
    Permalink

    Great info. Lucky me I ran across your website by chance (stumbleupon).
    I’ve book-marked it for later!

  • 05/09/2021 em 19:53
    Permalink

    What’s Taking place i am new to this, I stumbled upon this I have found It positively
    useful and it has helped me out loads. I am hoping to
    contribute & aid other customers like its helped me.

    Good job.

  • 10/09/2021 em 11:21
    Permalink

    Unquestionably believe that which you said. Your favorite justification seemed to be on the internet the simplest thing to be
    aware of. I say to you, I certainly get irked while
    people consider worries that they just do not know about.
    You managed to hit the nail upon the top and defined out the whole
    thing without having side effect , people can take a signal.
    Will likely be back to get more. Thanks quest bars http://tinyurl.com/49u8p8w7 quest bars

  • 10/09/2021 em 21:20
    Permalink

    Wonderful blog! Do you have any tips and hints for
    aspiring writers? I’m hoping to start my own site soon but I’m a little lost on everything.
    Would you recommend starting with a free platform like WordPress or go for a paid option? There are
    so many options out there that I’m totally confused .. Any ideas?
    Thank you! asmr https://app.gumroad.com/asmr2021/p/best-asmr-online asmr

  • 11/09/2021 em 01:05
    Permalink

    After I initially left a comment I seem to have clicked the -Notify me when new comments are
    added- checkbox and now each time a comment is added I recieve 4 emails with
    the same comment. Perhaps there is an easy method you can remove me from that service?
    Cheers! cheap flights http://1704milesapart.tumblr.com/ cheap flights

Deixe uma resposta

O seu endereço de e-mail não será publicado.