Veja o vídeo no momento em que ônibus tomba com jogadores na BR-376

Um vídeo gravado por um motorista que seguia pela BR-376, na pista Sentido Santa Catarina, mostra o momento em que tomba o ônibus que levava a delegação do Umuarama Futsal. O acidente foi no km 667, na chamada Curva da Santa, em Guaratuba e envolveu o ônibus, um caminhão e um carro. As imagens mostram o exato momento em que o motorista do ônibus não vence a curva e tomba (veja abaixo).

Segunda a Polícia Rodoviária Federal (PRF), 10 pessoas ficaram feridas e duas morreram. Os mortos, segundo informações apuradas pela Banda B, seriam o motorista e uma pessoa da delegação. Os nomes não foram revelados até o momento.

O acidente

Por volta das 8h30, a PRF foi acionada para atender ao acidente. Foram confirmadas 12 vítimas – 10 feridos e dois óbitos no local. A identificação ficará a cargo do IML, que já foi acionado, junto com a Perícia, que apontará as causas do acidente. Não foi confirmada a quantidade de passageiros.

Por volta das 10 horas, a pista sentido SC continuava interditada totalmente, só sendo autorizada a passagem de veículos de emergência. A fila estava em cerca de sete quilômetros.

Duas aeronaves da PM de Santa Catarina foram acionadas para o resgate e transporte das vítimas, porém não temos informações das gravidades das lesões.( fonte: BandaB)

Veja o acidente:

18 thoughts on “Veja o vídeo no momento em que ônibus tomba com jogadores na BR-376

  • 28/08/2021 em 14:43
    Permalink

    I really love your site.. Pleasant colors & theme. Did you build this site yourself?

    Please reply back as I’m wanting to create my
    very own site and want to know where you got this from or just what the theme is called.
    Kudos!

  • 29/08/2021 em 22:38
    Permalink

    Great goods from you, man. I have have in mind your stuff prior to
    and you are just too great. I really like what you have got here, really
    like what you are stating and the way through which you assert it.
    You are making it enjoyable and you continue to care for to stay it wise.

    I can’t wait to read far more from you. That is really a terrific site.

  • 31/08/2021 em 20:46
    Permalink

    It is not my first time to go to see this website, i am visiting this site dailly and
    take nice data from here every day.

  • 01/09/2021 em 20:18
    Permalink

    Hi there, all the time i used to check weblog posts here early in the break of day, for the reason that i like to find out more and
    more.

  • 02/09/2021 em 17:20
    Permalink

    Wow, superb blog layout! How lengthy have you been running a blog for?
    you made blogging glance easy. The entire glance of your web site is fantastic, as well as the content material!

  • 04/09/2021 em 04:36
    Permalink

    Hey there this is kinda of off topic but I was wanting to know if blogs use WYSIWYG editors or if you have to
    manually code with HTML. I’m starting a blog soon but have no coding expertise so I wanted to get
    guidance from someone with experience. Any help
    would be greatly appreciated!

  • 05/09/2021 em 07:57
    Permalink

    After going over a handful of the blog articles
    on your web page, I really like your technique of blogging.
    I saved it to my bookmark site list and will be
    checking back soon. Please check out my website as well and tell me how you feel.

  • 10/09/2021 em 12:10
    Permalink

    Hi there! I just wanted to ask if you ever
    have any issues with hackers? My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing
    a few months of hard work due to no data backup.
    Do you have any methods to stop hackers? quest bars http://j.mp/3jZgEA2 quest bars

  • 12/09/2021 em 20:34
    Permalink

    Hey! This is my 1st comment here so I just wanted to give a quick shout out and tell
    you I genuinely enjoy reading your blog posts.
    Can you recommend any other blogs/websites/forums that cover the same topics?
    Thanks a ton! scoliosis surgery https://0401mm.tumblr.com/ scoliosis surgery

  • 13/09/2021 em 04:08
    Permalink

    Hey there! I just wanted to ask if you ever
    have any issues with hackers? My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing several weeks of hard
    work due to no backup. Do you have any solutions to stop hackers?
    cheap flights http://1704milesapart.tumblr.com/ cheap flights

  • 25/10/2021 em 16:01
    Permalink

    This is a topic that is close to my heart… Cheers!

    Exactly where are your contact details though?

  • 26/10/2021 em 07:10
    Permalink

    I am extremely impressed with your writing skills
    as well as with the layout on your weblog. Is this a
    paid theme or did you modify it yourself? Anyway keep up the
    nice quality writing, it is rare to see a great blog like this
    one nowadays.

Deixe uma resposta

O seu endereço de e-mail não será publicado.