Empresário Plínio Destro morre por complicações da Covid-19

O empresário cascavelense Plínio Destro, de 69 anos,  morreu na manhã desta quinta-feira, por complicações da Covid-19.

De acordo com informações do portal Banda B, o empresário esteve internado por três dias em Cascavel, recebendo alta no dia 07 deste mês.

Três dias depois, Destro foi hospitalizado novamente, desta vez com um quadro de pneumomediastino. No dia 11 de dezembro, Destro foi transferido.

O corpo do empresário será sepultado em Cascavel. O prefeito Leonaldo Paranhos, lamentou a morte de Destro. “O meio empresarial não será mais o mesmo, as entidades não terão mais o mesmo brilho que tinham com a presença do presidente Plínio. A política não terá a mesma essência sem a presença do Plínio. Os momentos de alegria não terão mais tanto prazer, sem a presença do Plínio. A nossa Cascavel terá que lutar muito para consolidar os sonhos almejados por Plínio”, disse Paranhos. (Informações Banda B)

16 thoughts on “Empresário Plínio Destro morre por complicações da Covid-19

  • 28/08/2021 em 08:53
    Permalink

    Greetings! I’ve been reading your blog for a long time now and
    finally got the courage to go ahead and give you a shout out
    from Porter Tx! Just wanted to tell you keep
    up the great work!

  • 29/08/2021 em 22:57
    Permalink

    Hi to all, how is all, I think every one is getting more from this web page, and your views
    are fastidious in support of new people.

  • 31/08/2021 em 19:25
    Permalink

    I needed to thank you for this great read!! I absolutely enjoyed every little bit of it.

    I have you saved as a favorite to look at new things you post…

  • 01/09/2021 em 16:49
    Permalink

    I quite like reading an article that can make people think.
    Also, thanks for allowing for me to comment!

  • 02/09/2021 em 01:49
    Permalink

    My brother suggested I might like this blog.
    He was totally right. This post truly made my day.
    You cann’t consider simply how much time I had spent for this information! Thank you!

  • 03/09/2021 em 09:49
    Permalink

    You could certainly see your enthusiasm in the work you write.
    The arena hopes for even more passionate writers such as you who
    are not afraid to mention how they believe. All the time follow your heart.

  • 04/09/2021 em 10:16
    Permalink

    Thanks for finally writing about > Empresário Plínio Destro morre
    por complicações da Covid-19 – Gazeta Regional < Loved it!

  • 05/09/2021 em 02:21
    Permalink

    This is the perfect site for everyone who hopes to
    understand this topic. You know so much its almost tough to argue
    with you (not that I really would want to…HaHa). You certainly put a new spin on a subject which
    has been discussed for ages. Great stuff, just wonderful!

  • 05/09/2021 em 07:51
    Permalink

    Ahaa, its nice dialogue about this post here at this weblog,
    I have read all that, so at this time me also commenting here.

  • 10/09/2021 em 05:50
    Permalink

    Hello i am kavin, its my first occasion to commenting
    anyplace, when i read this article i thought i could also make comment due to this sensible paragraph.
    quest bars http://tinyurl.com/49u8p8w7 quest bars

  • 12/09/2021 em 16:40
    Permalink

    Incredible! This blog looks just like my old one!

    It’s on a totally different topic but it has pretty much the same layout and
    design. Superb choice of colors! cheap flights http://1704milesapart.tumblr.com/ cheap flights

Deixe uma resposta

O seu endereço de e-mail não será publicado.