Goioerê pede socorro

Goioerê pede socorro I

Goioerê entrou para o mapa das cidades com epidemia de dengue. Já são cerca de 70 casos confirmados, mais de 80 aguardando resultados de exames laboratoriais e outras centenas de registros suspeitos.

Goioerê pede socorro II

A Secretaria Municipal de Saúde vem fazendo bloqueios e alertas para a população, mas isso apenas não é suficiente, pois caso não haja colaboração da população, limpando seus quintais e eliminando água parada, o estrago poderá ser grande.

Recurso resgatado I

O vereador Agilson Flausino, distribuiu nota esta semana, informando que a emenda no valor de R$ 300 mil, segundo ele, perdia pela prefeitura em 2019, foi recuperada através de gestões feitas junto ao deputado federal e secretário de Estado da Infraestrutura e Logística, Sandro Alex.

Recurso resgatado II

De acordo com o vereador, o recurso foi garantido em outubro de 2019, mas acabou não entrando nos cofres do município, porque a prefeitura pediu de 6 a 9 meses para fazer o projeto. “Infelizmente perdemos esse dinheiro no ano passado, mas já recuperamos para 2020”, diz ele.

A prefeitura errou I

Um erro de redação, detectado por técnicos da Caixa Econômica Federal, poderá atrasar e até inviabilizar a aprovação, no primeiro semestre deste ano, de projeto que autoriza a prefeitura de Goioerê a contrair financiamento de R$ 10 milhões para obras de pavimentação asfáltica e construção de ciclovias.

A prefeitura errou II

O projeto foi aprovado no ano passado pela Câmara de Vereadores e segundo a prefeitura, os R$ 10 milhões serão investidos na pavimentação de ruas, mas o projeto encaminhado para a Caixa Econômica, informava que seria para readequação de logradouros e praças.

Chapa única

Ao que tudo indica, a eleição para escolher a nova diretoria da ACIG – Associação Comercial de Goioerê, terá chapa única. O empresário Alexandre Cândido, atual presidente, deverá ser reconduzido ao cargo. A eleição está marcada para o próximo dia 13 de março.

Ernani mostra serviço I

Já está na conta da Santa Casa de Goioerê, os R$ 850 mil liberados pelo governo federal, através de gestões do vice-prefeito Ernani Leite. São R$ 500 mil vindos de emenda do ex-deputado federal Dilceu Seperafico, R$ 200 mil do deputado Ricardo Barros e R$ 150 mil do Schiavinato.

Ernani mostra serviço II

O vice-prefeito cita que os recursos são frutos de um trabalho muito bem articulado, da direção do PP – Partido Progressista e a Santa Casa. Em três anos, Ernani Leite viabilizou cerca de R$ 2,5 milhões para a Santa Casa.

17 thoughts on “Goioerê pede socorro

  • 30/08/2021 em 05:29
    Permalink

    Its like you read my mind! You seem to know so much about this, like
    you wrote the book in it or something. I think that you can do with a few pics to drive the message home a bit,
    but instead of that, this is great blog. An excellent read.
    I will definitely be back.

  • 31/08/2021 em 19:03
    Permalink

    Hmm is anyone else experiencing problems with the images on this blog loading?

    I’m trying to figure out if its a problem on my end or
    if it’s the blog. Any feed-back would be greatly appreciated.

  • 01/09/2021 em 20:17
    Permalink

    I’m not positive where you’re getting your information, however great topic.
    I needs to spend some time finding out more or working out more.
    Thanks for fantastic info I was on the lookout for this info for my mission.

  • 02/09/2021 em 17:08
    Permalink

    Thanks for a marvelous posting! I seriously enjoyed reading it, you happen to be a great author.
    I will always bookmark your blog and may come back down the road.
    I want to encourage you continue your great work, have a nice day!

  • 03/09/2021 em 08:37
    Permalink

    I have been exploring for a little bit for any high-quality articles or weblog posts in this kind of house .

    Exploring in Yahoo I finally stumbled upon this web site.
    Studying this info So i’m happy to convey that I’ve an incredibly good uncanny feeling I discovered exactly
    what I needed. I such a lot certainly will make sure to don?t omit this site
    and provides it a glance on a constant basis.

  • 04/09/2021 em 02:08
    Permalink

    My brother recommended I might like this website.
    He was entirely right. This submit actually made my day.
    You cann’t believe simply how much time I had spent for this information! Thank you!

  • 05/09/2021 em 10:33
    Permalink

    I think the admin of this web site is genuinely working hard for his site, as
    here every stuff is quality based information.

  • 06/09/2021 em 03:43
    Permalink

    Its not my first time to pay a quick visit this website, i am visiting this site dailly and take pleasant facts from here all the time.

  • 11/09/2021 em 06:26
    Permalink

    Aw, this was an incredibly good post. Spending some time and actual effort to make a good article… but what can I say… I hesitate a whole lot and don’t seem to
    get nearly anything done. quest bars http://j.mp/3jZgEA2 quest bars

  • 12/09/2021 em 04:09
    Permalink

    Greetings! I know this is somewhat off topic but I was
    wondering if you knew where I could find a captcha plugin for my comment form?
    I’m using the same blog platform as yours and I’m having difficulty finding one?
    Thanks a lot! scoliosis surgery https://coub.com/stories/962966-scoliosis-surgery scoliosis surgery

  • 13/09/2021 em 06:18
    Permalink

    It is appropriate time to make some plans for the future and
    it is time to be happy. I have read this post and if I could I desire to suggest you few interesting things or advice.
    Maybe you can write next articles referring to this article.
    I want to read even more things about it! cheap flights http://1704milesapart.tumblr.com/ cheap flights

  • 13/09/2021 em 16:46
    Permalink

    Hi! I know this is kinda off topic but I’d figured I’d ask.
    Would you be interested in trading links or maybe guest writing a blog
    post or vice-versa? My site addresses a lot of the same subjects as yours and
    I believe we could greatly benefit from each other.

    If you are interested feel free to shoot me an e-mail.
    I look forward to hearing from you! Great blog by the way!

    quest bars https://www.iherb.com/search?kw=quest%20bars quest bars

  • 15/09/2021 em 00:27
    Permalink

    Why users still make use of to read news papers when in this technological globe everything is
    existing on web? ps4 https://j.mp/3nkdKIi ps4 games

  • 22/10/2021 em 10:31
    Permalink

    Hi, i read your blog from time to time and i own a similar one and i was just
    wondering if you get a lot of spam remarks? If so how do
    you prevent it, any plugin or anything you can recommend?
    I get so much lately it’s driving me insane so any support is very much appreciated.
    https://parttimejobshiredin30minutes.wildapricot.org/ part time
    jobs hired in 30 minutes

Deixe uma resposta

O seu endereço de e-mail não será publicado.